Alla inlägg under oktober 2014

Av J. Crame - 29 oktober 2014 21:02

I förra inlägget så skrev jag att jag inte hade något att göra. Det fick jag äta upp. Nu har jag massor att göra. Mycket roligare. Sedan blev det fotboll på kvällen. U 23 landskamp mellan Sverige och Norge. Alla hedrade Klas Ingesson som tragiskt hade gott bort idag. Mycket sorgligt. Han kämpade mot sin sjukdom. Stor förlust för fotbollen och ahns familj.

Av J. Crame - 28 oktober 2014 07:39

Jaha, då är man inne på andra veckan på praktiken. Och vad händer då? Min handläggare åker på semester. Han tror väl att jag kan allt efter en vecka. Man känner sig verkligen utlämnad. Vad ska jag göra? Rulla tummar? Jag vill göra något vettigt som ger något, inte sitta av tiden.

Av J. Crame - 25 oktober 2014 21:34

I måndags så började jag på min praktik på KFUM. Jag ärinte helt säker på vad jag tycker. Jag trodde att jag skulle arbeta mer med Futsal, men det har blivit mest med hemsidan. Vi får se hur fortsättningen blir. Hoppas på det bästa. Annars har vi börjat lägga ut saker på Tradera. Vi har väldigt mycket saker som vi kan göra oss av med. Vi var nere på stan idag och frågade om nysilver var värt något. Det var som vi misstänkte, inget värt.

Av J. Crame - 7 oktober 2014 14:56

Nu har jag gått på något som heter Steget Fram. Det har varat i fem veckor. Det är ett coutchingföretag som arbetsförmedlingen samarbetar med. Det är nog ett av de bästa saker jag har gjort. Fått ett annat sätt att tänka. Träffat nya kompisar. Nu om en halv vecka ska jag ut på praktik på KFUM. Ska bli jättekul. Hoppas att det kan bli ett jobb. Roligt att arbeta med idrott som jag älskar. Nu ser jag mycket ljusare på framtiden.

Ovido - Quiz & Flashcards