Alla inlägg under juli 2015

Av J. Crame - 18 juli 2015 18:22

Jag skrev innan då det publicerades av misstag att arbetsgivarna tycker att jag gör ett bra arbete, men har inte råd att anställa mig. Varför kan man undra. Det finns ett behov av jag gör. Nu fårde det utfört till ett billigt pris.

Av J. Crame - 18 juli 2015 18:16

Nu är det snart slut på ledigheten. Tre veckor går fort, tyvärr. Men som det ser ut just nu så blir jag en fattig pensionär i oktober. Jag orkar inte kämpa mot arbete med praktik på olika arbetsplatser. De tycker att

Av J. Crame - 14 juli 2015 15:14

Nu har vi haft vårt lilla barnbarn här i två dagar. Man har att göra, men vad roligt det är. Hon har verkligen egen vilja. Tyvärr så har vädret varit emot oss så vi inte kunde vara ute som vi hade tänkt oss. Men imorgon ska det ska det bli fint väder så då åker vi till LillValla.

Av J. Crame - 10 juli 2015 08:40

Är ledig från min praktik i tre veckor. Men vilket tråkigt väder, regn och åter regn. Vi hoppas att vårt sommarhus blir sålt. Det vore skönt då vi inte kan sköta det. Idag ska vi hälsa på svärmor på ett äldreboende. Hon har det bra där hon är.

Ovido - Quiz & Flashcards