Alla inlägg under februari 2019

Av J. Crame - 28 februari 2019 10:19

Helgen15-17/2 var vi på vår vistelse som vi fick som present. Kvällen den 15/2 så var vi på föreställningen "Bagaget" med Annika Andersson. En enkel handling, men hur rolig som helst. När man är i Göteborg så måste man besöa Nordsstan. Där finns det mesta. Vi åt på en asiatisk resturang som jag åt på för två år sedan och blev magsjuk. Det gick bättre den här gången. Espresso house måste man bara gå till för en fika. Hotellet Opalen som vi bodde på var mycket bra. Rummet vi hade var handikappanpassat och mycket bra. Sköna sängar och med en fin utsikt. Och frukosten var mycket god. Det som var så trevligt var att jag som går med en krycka när jag tar av maten blev tillfrågad flera gånger om jag behövde hjälp. Uppskattade det väldigt mycket. Det blir nog fler gånger till Göteborg.

Av J. Crame - 15 februari 2019 10:53

Då var vi på väg till Göteborg för att se föreställningen Bagaget med Annica Andersson. Det ska bli kul. Jag gick upp strax efter klockan 5 för att göra mig klar. Innan vi åkte från Linköpngs resecentrum så tog vi en fika i lugn och ro. Tåget till Katerineholm gick exakt i tid. Där byte till tåget mot Göteborg. S nu sitter vi på det och fikar och kopplar av.

Av J. Crame - 13 februari 2019 13:15

Nu på fredag den 15/2 så åker vi till Göteborg för att bo på hotell och se föreställningen Bagaget med Annica Andersson på Lisebergsteatern. Vi fick det som 65 års present av barnen. Ser fram mot det. Vi åker tåg. Det är smidigt och man sitter inte så trångt som man gör på en buss. Tyvärr så blir det buss hem.

Ovido - Quiz & Flashcards