Alla inlägg under januari 2015

Av J. Crame - 22 januari 2015 19:28

Jaha, då är det gjort. Idag skickade jag in min pensionsansökan. Det gjorde jag med ångest. Är livet slut nu? Hoppas inte det. Jag har ju vårt lilla barnbarn och förhoppningsvis kommande barnbarn att glädjas åt. Kan göra det jag vill utan att samhället bestämmer över mig.

Av J. Crame - 5 januari 2015 07:46

Härligt att vakna av små ben som springer. Vi har vårt barbnbarn hos oss övernatten i och med att hennes föräldrar jobbar. Men vad kul det är. Vad utvecklingen gårfort. Hon är så duktig och förnöjsam.

Av J. Crame - 3 januari 2015 18:07

Det är tveksamt om Östergötland går vidare i distrikts-SM för 17 åringar. Det såg inte bra ut när vi såg på den igår, tyvärr. Vad det beror på år svårt att säga men är det rätt person på rätt plats? Något måste göras om det ska gå vägen. Men vi får hålla tummarna för dem resterande matcher.

Ovido - Quiz & Flashcards